SpeelYoloChatForum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
SpeelYoloChatForum

Hier Kan je chatten met de staff, s van SeelYolo en ook met de spelers de staff, s kan je herkennen aan [staff]
 
IndexIndex  PortaalPortaal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Je eerste onderwerp

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 08-04-16

Je eerste onderwerp Empty
BerichtOnderwerp: Je eerste onderwerp   Je eerste onderwerp Icon_minitimevr apr 08, 2016 6:38 pm

Lees voordat je begint met het beheren van je forum deze informatie goed door:

Hoe kom ik in het beheerderspaneel?
Klik in het menu bovenaan de pagina op "inloggen". Een nieuwe pagina verschijnt. Typ je gebruikersnaam (Admin) en het door jou bij de registratie gekozen wachtwoord in de daarvoor bestemde velden. Klik hier als je je wachtwoord bent vergeten.
Klik, wanneer je bent ingelogd, op de link "Beheerderspaneel" onderaan de pagina.

Hoe verander ik het uiterlijk van mijn forum?
Klik in het beheerderspaneel op het tabblad "stijlen" en kies één van de thema's.

Hoe stel ik categorieën en forums in?
Je kunt op ieder moment categorieën en forums toevoegen, wijzigen en verwijderen. Ga daarvoor naar het beheerderspaneel, klik op het tabblad "Forum" en ga naar het onderdeel "Categorieën en Forums" (onder het kopje "Beheer").
Terug naar boven Ga naar beneden
https://speelyolochatforum.forumactie.com
 
Je eerste onderwerp
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
SpeelYoloChatForum :: Je eerste categorie :: Je eerste forum-
Ga naar: